woensdag 19 oktober 2011

WOW (Work In Progress on Wednesday)


Ik ben met van alles bezig, maar echt opschieten doe ik met niks, volgens mij. Voor mijn doen handwerk ik niet eens zo heel veel nu. Wel heb ik nog weer een aardig stukje aan het frettenborduurwerk gedaan (tja, voor de update moet je nog een maandje wachten). Ik ga eerst maar eens wat halve dingen afmaken, zoals deze blokken voor de magic pillow. 


Verder ben ik nog bezig met de 9 blokken voor het blokkenkussen (kantkloskussen), er zijn er nu drie af, de rest zit gespeld. Het dichtnaaien doe ik met de hand en daarvoor moet ik toch wel daglicht hebben.




En ik heb een beginnetje gemaakt aan de tweede versie van het Idrija-patroontje van les 2. Deze keer met een verloopkleurig garen. Ik heb dat wel in combinatie met effen kleuren gebruikt, nu wil ik een keer uitproberen wat het effect is als ik alleen zulk garen gebruik.


Wil je zien waar anderen op deze woensdag mee bezig zijn, zie Esther's Blog.

5 opmerkingen:

  1. Hartstikke fijn, een beetje variatie in je handwerken! Ik herken in ieder geval al een pompoentje bij het borduurwerk. Dat past perfect in deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, My! Corina, your lace project looks so intriguing. I had never seen anyone doing that before.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch om zoveel technieken te "kunnen" Je zult je nooit vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het wel; soms vliegt er van alles door je handen en vlot het lekker, en dan doe je maar van alles een beetje en denk je "wat heb ik nu eigenlijk nog maar gedaan..?"
    Zelf laat ik het altijd maar gebeuren, het heeft soms gewoon tijd nodig.
    Ik mis het daglicht ook wel 's avonds hoor. Er staat een goede lamp naast de tafel, maar toch..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corina,
    Wow, voor een tweede keer het Idrija stukje klossen. Knap hoor.
    Ben weer benieuwd naar je derde les.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!