woensdag 26 oktober 2011

Update 'magic pillow'


Zelfs al is het licht buiten, echt licht lijkt het niet te willen worden, daarom excuus voor de niet zo beste foto. Maar het vlinderblok heb ik toch af. Gelukkig wel zou ik willen zeggen, dit is echt niet mijn manier van appliceren, het is niet netjes genoeg naar mijn zin, met name de binnenhoekjes zijn niet zo scherp als ik zou willen, het trekt aan alle kanten... goed, nuttig experiment, maar deze methode gaat geen herhaling krijgen! De voelsprieten heb ik maar geborduurd met platsteken, ik zag niet hoe ik dat met deze methode moest doen. (voor het eerdere berichtje over de vlinder en de methode, klik hier)


Ik kon het niet laten alles weer eens uit te leggen, en gelijk even te meten of ik al in de buurt kom. Hij moet 106x169 cm worden, ik kwam nu ongeveer op 130, dus nog even volhouden.




en hier nog even de drie seizoenenstitchery's die nu klaar zijn:




De winter ligt wel getekend klaar, maar nu zal het wel weer even stil liggen, ik moet m'n huiswerk nog afmaken voor de kantklosles van aanstaande zaterdag, ik heb nog een bestelling van de webwinkel die af moet, en ik 'moet' nog een cadeautje maken... en zo gek veel vrije tijd heb ik deze week niet.


Wil je zien waar anderen mee bezig zijn op deze woensdag, zie Esthers WOW.

9 opmerkingen:

  1. Nou ik vind em prachtig !!!
    Complimenten...
    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook heel erg mooi

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very exciting blocks and lovely fun embroidery blocks. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi geworden
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lastig hoor, met al die hoekjes. Toch, in het geheel van de quilt is hij erg mooi. En wat een prachtige quilt wordt dat. Zelfs 'poes-met-één-oog' ontbreekt er niet in. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, vooral die stitcheries, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!