woensdag 5 oktober 2011

Doosje


Toen ik zaterdag in de pauze van de kantklosles bij de frivolitékring binnen wipte, kreeg ik daar nog snel het blaadje van de workshop met bijbehorend doosje. Grappig hè, dat doosje draai je zo open. Op het workshopblaadje stonden drie patroontjes, variërend in moeilijkheidsgraad. Ik had al snel gekozen welke ik wilde maken, en dat heb ik vandaag zitten doen. 


Ik heb 'm gemaakt met Lizbeth garen 20, kleine kraaltjes en in naaldfrivolité (naalddikte 7). Ik was alleen even vergeten dat ik dan anders moest tellen met de kraaltjes, en kwam er te kort, maar dat was eenvoudig op te lossen door de draad een stukje af te rollen van de bol, 'm af te knippen en dan de laatste kraaltjes aan het andere uiteinde erop te rijgen.


Onder het doosje zie je de eerste twee delen van een gequilt mandje, dat zal nog wel even duren voor het af is.



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!