vrijdag 12 augustus 2011

Nieuwe bewoner


We hebben weer een nieuw huisdier - nou ja, tuindier dan. Ook zelf aan komen lopen of springen. Het is maar zo'n klein 'vijvertje', zo'n zogenaamd afgezaagde ton, maar hij (of zij?) heeft besloten hier te blijven, regelmatig betrap ik 'm als ie op het waterlelieblad zit te zonnen. Als ik maar zachtjes doe. Doe ik (of de katten) te wild, dan springt ie snel in het water.


Hé, ik heb niet eens zo gauw een recente foto van het vijvertje, nou ja, dan maar eentje van vorig jaar:




Ik heb wel een foto van de intussen mooi gegroeide waterlelie:



2 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,

    Het is bij jullie inmiddels wel een gezellige beestenboel aan het worden:-)

    Wat is er nou romantischer dan bij sfeerlicht 's avonds in de tuin te zitten bij het gekwaak van 'n kikkerconcert....
    Wie weet......als er een kikker over de rand van de regenton is volgen er meer;-)

    Prachtige waterlelie!!!

    Fijn weekeind en lieve groeten!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwe tuinbewoner! Geen wonder dat hij voor je watertonnetje viel, helemaal voor hem alleen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!