donderdag 21 juli 2011

Clubdag


Gisteren hadden we de clubdag van Naald & Draad, zo gezellig. En ik heb mezelf bewezen dat ik ook zonder TomTom best ergens kom. Als dat gekke ding aan de computer heeft gelegen om op te laden, wil die nooit meer aan. Dus op het laatste moment nog gauw een routeplanner opgezocht en opgeschreven hoe ik moet gaan - dat was maar goed ook, anders was ik er nooit gekomen! 


Het was zo gezellig en iedereen had zulke mooie handwerkprojecten meegenomen. Dat bekijken alleen al was een genot. Anders zie je die foto's alleen op internet, maar hier is maar weer eens gebleken dat het in het echt allemaal veel en veel mooier is! 


Na het bewonderen van al dat moois, begonnen we aan een workshop en tot de laatste stap wisten we niet wat het zou worden. Dus dan maar gewoon lapjes uitzoeken (de stukjes waren al netjes uitgeknipt) die we mooi vonden. Ik ging alvast maar voor de herfsttinten.




Het bleek een heel handig tasje te worden, met vakjes van binnen, bijvoorbeeld om heel discreet een maandverbandje mee te kunnen nemen in je tas. (Oeps, nu is het niet zo discreet meer, iedereen weet nu hoe laat het is als ik dit tasje tevoorschijn haal...)




Alles is lekker uit de vrije hand gemaakt, niks meten en lijntjes tekenen, gewoon naald en draad pakken en aan de slag. (En die werkwijze spreekt mij wel heel erg aan!)




Om 18.40 kwam ik moe, maar voldaan weer thuis. Lekker nagenieten van een zeer geslaagde en gezellige dag!


P.S. Voor nog meer verhalen en foto's van deze heerlijke dag, zie Gina's blog, die ook de workshop verzorgde!

7 opmerkingen:

  1. He Corina,
    Van dichtbij ziet het er heel gaaf uit, het tasje, enne....discretie... je kunt er ook een zakdoekje in doen toch?
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, en zeer handig tasje voor in je tas! mooie kleuren heb je gebruikt! helemaal leuk, uit de losse pols!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er nu al super uit.
    Heb je een voorbeeld hoe het moet worden of kijk je wel wat er uit gerold komt straks?
    Ik ben misschien blond, maar ik zie niks tasje met discrete vakjes hahahaha.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uhhhhh, oepsie, heel blond, ik zie nu pas dat de foto met de poesjes erop het tasje is met een lintje, neem me niet kwalijk, het is nog vroeg hahaha
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik miste een beetje het dieptezicht maar die herfstkleuren zijn ¨prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je geeft een treffende beschrijving van de dag, Corina, het was een heerlijke dag vol moois en gezelligheid en een workshop handwerken uit de losse pols, heel eng om aan te beginnen, maar het lukte prima! Het eindresultaat was enig en handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw tasje is hartstikke leuk geworden Corina! Hele speciale kleuren.:))
    Ik hoop je de volgende clubdag ook weer te zien en nogmaals bedankt voor de prachtige courgettes! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!