zondag 31 juli 2011

Bodempje


Voor een project waar ik verder nog niet al te veel over ga zeggen, is dit de bodem, gequilt en wel. Is al wel even af, hoor, maar zal 'm nu hier toch ook maar eens laten zien. Het wordt een soort van mandje met twee klepjes. Het idee komt uit het boek "Basket made from cloth", een heel inspirerend Japans boek. Intussen heb ik wel ontdekt dat ik het mezelf onnodig moeilijk had gemaakt, dus als ik er nu weer aan verder ga, zal het wel iets sneller gaan! Maar eerst brei ik de afghan af, ik hoef nog maar een klein stukje rand!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd. Ziet er goed uit.
    Liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin is het halve werk! Ik ben heel benieuwd..

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks like Japanese sashiko embroidery... lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!