zaterdag 7 mei 2011

Zaterdag



Tja, druk in de tuin (wat is de clematis mooi, hè?) en met diverse handwerkjes waar ik nog niks van te laten zien heb, dus vandaar even stilletjes hier. Ik merk wel dat nu ik meer bezig ben met duurzaamheid (door een half jaar geen hobbyspullen te kopen en dit jaar alleen ecologische/fairtrade kleding te kopen) dat ook doordringt op andere terreinen. Zo ben ik laatst afgestapt van mijn vaste postorderadresje voor douchegel en shampoo en zo, en heb deze keer mijn aankopen gedaan bij Marlou's Garden, ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, maar vooralsnog bevalt het heel goed.

3 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    Wat leuk je hebt de zelfde clematis als wij. Alleen weten wij de naam niet?? Jij wel???
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your flowers are beautiful! We are just finally getting some spring weather, so everything is just starting to be green here. I will have to wait another month to see many flowers other than tulips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ziet je clematis eruit.
    Wat een pracht plant is dat toch he.
    Ik kon de site niet van die Marloes, ik ga er eens lekker snuffelen.
    Bedankt voor de tip.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!