vrijdag 1 april 2011

Internationale Frivolitédag


1 april is niet alleen de dag van grappen en grollen, maar ook al een paar jaar de International Tatting Day (internationale frivolitédag). Tja, zo'n dag kun je nu eenmaal niet voorbij laten gaan zonder een een frivolité-creatie te maken. Uit het boek Boutique Tatting van Marilee Rockley maakte ik deze 'One shuttle Glamour Earrings' met Lizbeth 20 (kleuren 632 en 641). Ze zijn ca. 4,5 cm lang (zonder haakje).


In het echt zijn ze mooier hoor, beetje lastig fotograferen als het al niet helemaal licht meer is. Waarom ik er dan nog een hangertje bijgemaakt heb... dat zeg ik lekker niet (kijk maar goed, dan laat het zich wel raden ;-) )


Deze set komt in de webwinkel te staan, je mag me ook al vast mailen, mocht je interesse hebben.


Happy Tatting!

2 opmerkingen:

  1. nou ik begrijp niet waarom de oorhangers 5 "pootjes"hebben en de hanger 4... en ook niet wat ik moet raden.. maar ze zijn heel mooi in ieder geval.Nooit geweten dat er een frivolité dag bestond......

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!