maandag 7 februari 2011

De Arsenic & Old Lace Afghan


De eerste vijf blokken, in een lange strip. Hier hangt de strook over de stoel op m'n hobbykamer, die m'n vader heeft gemaakt, en waar ik het liefst in zit te handwerken.


Ik heb een tekeningetje gemaakt hoe ik uit zou komen met de kleuren. Ik gebruik 3 tinten, wit, lichtbeige en donkerder beige. En ik heb even uitgetekend wat er gebeurt als ik die kleuren elkaar op laat volgen, zoals ik dat bij deze strook al gedaan heb. Ik moet ze dan wel laten verspringen bij een nieuwe rij, anders wordt het precies hetzelfde.





3 opmerkingen:

  1. Mooi zo met die kleuren!

    Heb jij al wat geblockt? Bij mij trekt het lace gebeuren heel erg in elkaar namelijk.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word erg mooi, succes met de andere blokken!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!