maandag 15 november 2010

Fretjes


Regelmatig borduur ik nog verder aan de fretjes, ik ben intussen al weer ietsje verder dan op deze foto. Het wordt vooral rood, naar beneden toe, in diverse tinten. Ik ga nu gewoon links naar rechts met blokjes van 10x10. Dan kijk ik welke kruisjes nog ingevuld moeten worden, en pak ik gelijk de rest van die kleur mee wat nog moet, en waar ik zo 'bij' kan. Nu met dat rood zijn er wel wat langere stukken die ik tegelijk kan doen, dat gaat toch wel een heel stukje sneller dan dat grijzige, waar je steeds een draad moest pakken voor een paar kruisjes. Ach ja,  het wordt duidelijk een meerjarenproject...

5 opmerkingen:

  1. het ziet er al goed uit en ieder steekje is er eentje minder dus... werk geraakt ooit wel af..
    veel borduurplezier verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is het toch een leuk patroon! Fijn om af en toe van die grote vlakken te kunnen doen, dan schiet het tenminste een beetje op hè.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja dat ken ik, een vriendin van mij is ook al jaren bezig met een prachtig borduurwerk, beetje abstract maar ook met heel veel kleuren.
    Ik heb echt bewondering voor de borduursters onder ons want daar heb ik dus werkelijk het geduld niet voor.
    Maar wat zal het mooi zijn als het dan eindelijk af is!! En nu in de wintermaanden is het natuurlijk wel heel gezellig zo'n borduurwerk.

    Fijne week, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch vind ik je als een "speer" gaan. De fretjes zijn nu ook wat duidelijk te zien door dat rood.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien alk je voorderingen, hij wordt steeds mooier!
    Succes met de rest!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!