woensdag 6 oktober 2010

Pakketjes


Dit toiletrolhoedje heb ik op bestelling gemaakt en is gearriveerd bij z'n nieuwe baasje. Hij plaatste een foto op het Opelforum met het hoedje in z'n auto.


M'n schoonouders waren ingeschakeld om een besteld sjaaltje af te leveren en zij brachten niet alleen het geld mee terug, maar ook een paar potjes jam. De eerste heb ik geproefd (blauwe bessen) en smaakt super!


En vandaag kreeg ik het berichtje dat de give-away van vorige maand bij BSOTF gearriveerd is en ze er heel blij mee is. Wie weet leert ze zelfs nog een beetje Nederlands...

5 opmerkingen:

  1. Your hat is delightful & so is the boa/ scarf. Jam,,you are being spoild in a great way! Thankyou for slowly teaching me some of Dutch. See I told you I do check your blog & follow it. The translate button is how I can enjoy what you say on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet zomaar een hoedje! De kleuren passen perfect bij de auto! Ja, die dingen kennen we nog wel van vroeger, hoort wel bij een oldtimer. Heb je je sjaal met guimpe gemaakt of gebreid? Hij is leuk. Groeten, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties Corina.. en zo'n WC-papierrolhoesje moet ik dringend nog eens haken.. werd vroeger door mijn grootmoeder gehaakt om de reserve-WCpapier-rol mooi op te smukken :D.. je zag ze toen ook overal in wagens liggen.. niet de WC-rollen natuurlijk.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .....ik ga het nóg maar weer eens proberen hier...
    tikten de afgelopen dagen al vaak dit bericht maar als ik me aanmelden met ger(Google) ging het fout en was alles weg.

    Ik kan me de hoedjes nog goed herinneren,(vooral uit de tijd van het bermtoerisme;-)) ze lagen in veel auto's op de hoedenplankt.

    Ben heel blij met het mooie gehaakte sjaaltje en als het wat kouder gaat worden zal ik het met plezier dragen!
    Lief van je schoonouders dat ze voor van Gent en Loos wilden spelen.

    En smikkel maar lekker van de blauwe bessen jam!

    Ik bewonderden net je lieve neefje nog op foto bij Linda's Tielse taarten blog, hij was naar de MAC geweest;-)hi,hi.

    Fijne zondag!
    Groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!