dinsdag 19 oktober 2010

Breiprojecten


Het vest is intussen zover dat de steken voor het voor- en achterpand erbij staan en de eerste naalden gebreid zijn. Nu moet ik weer beginnen aan het ajourmotief.


De tas is intussen zover dat ik aan de klep bezig ben. Links en rechts zie je (misschien) gaten, dat klopt ook, het hengsel wordt straks aan de bodem vastgemaakt en door die lussen geregen aan weerszijden. Ik twijfel nog of ik de hengsels met dezelfde wol zal breien of in een andere kleur. Ik heb nog lichter groen liggen, maar dat is wel dunner...

3 opmerkingen:

  1. Prachtig Corina, heel erg leuk.
    Ik zou zelf de hengels in dat groene waar je nu mee bezig bent breien, dan wordt het meer 1 geheel, maar wie ben ik ?????
    Knuffels en veel breiplezier Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi breiwerk, Corina. Mooie kleuren, echt herfstig. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Corina,

    Ben heel benieuwd hoe het vest er uit ziet als het klaar is, maar jou ijverige creative handen kennende zal dat niet heel lang meer gaan duren....

    Het gaat nou wel weer worden voor het sjaaltje wat jij voor mij maakten.

    Kwam gisteren in mijn leeslijst nog een post tegen van een blogster die heel enthousiast was na haar eerste viltwerk, kan ook niet anders zeggen dan dat het een prachtig resultaat opleverden.
    http://thingsilike-dani.blogspot.com/

    Ik verwees in mijn reactie op haar viltpost ook nog even naar jou mooie blog en linkte naar viltworkshop Kreta;-)

    Fijne dag!
    Groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!