vrijdag 24 september 2010

Spooky


Vandaag is Spooky naar de dierenarts geweest. We hebben ontzettend genoten van het nestje kittens, maar om dat bij een eenmalige ervaring te houden, moest ze vanmorgen om half 9 bij de dierenarts zijn. Toch altijd wel weer spannend! Om 11.15 ging de telefoon dat ik haar weer mocht halen. Ze was als eerste geholpen en was weer wakker. Ze had zich rustig laten helpen, zeiden ze.

Tja, dat buikje ziet er niet uit natuurlijk, maar ik vind wel dat ze het netjes gedaan hebben, met een keurig klein sneetje. (Of zou het bij de fretjes een even klein sneetje geweest zijn, maar zijn die buikjes gewoon een heel stuk kleiner?)


Het kleedje dat ik meekreeg maar op de bank gelegd en de kat erop, maar dat was ze niet echt van plan. Ze liep wat raar met de achterpoten, maar mevrouw moest wel lopen. Gegeten heeft ze ook al. De enige die uit zichzelf op het kleedje ging liggen, was Filos:


De kleintjes (nou ja, zo klein zijn ze niet meer, met hun vier maanden intussen) moesten toch wel even snuffelen, ze hadden wel door dat er iets gebeurd was. (Ik heb ze nog maar niet verteld dat ze over twee maanden zelf ook mogen...)


Later kwam ze weer als vanouds op schoot. Lekker warm natuurlijk ook.

5 opmerkingen:

  1. Ssssssssssssssstttttttttttttt, niet zo hard hoor, dan durven ze al niet meer mee als je met die reismand aankomt!!!
    Wat een lieverd is die Spooky en zo dapper.
    Knuffel haar maar stevig, ze heeft het wel verdiend./
    Wat zijn de andere 2 toch een dotjes, mooie stel zo bij elkaar Knuffels en een fijn weekend met de beestenbende.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar dat is een nette snijwond! Echt niet te groot zeg. Verwen haar maar een beetje (acht dat hoef ik je niet te zeggen denk ik, dat zal al wel gebeuren)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat nog niet weet, wat nog niet deert..... fijn dat het met spooky alweer goed gaat want ik heb een beetje een zwak voor haar.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo zielig als ze geholpen moeten worden.
    Hier moet er 1 ook echt. Maar bij de andere mogen er wel weer nestjes komen hoor. Ik vind het heerlijk die kleintjes. En ze een nieuw tehuis bezorgen lukt nog altijd vrij makkelijk.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed dat je ze hebt laten stereliseren als je geen nestjes meer wilt, zou iedereen moeten doen... blij dat alles goed gegaan is, want is bijzonderste toch! knuffel haar maar, maar als kattenvriend weet ik dat dit geen probleem zal zijn.. en jawel de anderen worden al groot he! groetjes en poezenpootjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!