zaterdag 26 juni 2010

Toch begonnen


Ik kon het niet laten, ik moest beginnen. Eerst netjes het midden opgezocht van een lap die ik nog had liggen en grofweg uitgeteld groot zat was en de eerste vier kleurtjes erop geborduurd. Ja, je ziet het haast niet, maar dat rode stukje onderaan zijn echt twee kleuren. Kleurnuances genoeg, dat is wel duidelijk. Ik had toch al heel wat op voorraad, maar moest nog 56 kleuren bijbestellen. Hopelijk duurt het niet al te lang voor die komen, ik heb er helemaal zin in om hier mee aan de slag te gaan. Kijk, dit komt uit m'n voorraadje:


1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk patroon van die fretten heb jij gevonden!
    Maar een groot werk is het zeker, net als een HAED.
    Daar ben je voorlopig echt wel zoet mee, met al die kleurtjes...dat is echt een geduldwerk!
    Succes ermee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!