woensdag 7 april 2010

Kettingen






Af en toe maak ik sieraden, liefst ook met textiel. De linker is gebreid, met meerdere garens tegelijk. Erg leuk om te doen. Het patroon vind je hier. De andere ketting is gehaakt en komt uit het boekje Hip Haakwerk (geloof ik dat het heette), stond daar in het rood, maar ik heb ook weer meerdere garens gebruikt, paars/groen verlopend garen, met in de bloemetjes meer paarse garens als ondersteuning. Ook die was leuk om te maken, maar ik moet wel opletten hoe ik 'm wegleg, anders raakt ie in de war...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,

    Wel apart he, gehaakte of gebreide sieraden! Dat heeft niet iedereen.

    Ik maak ook wel m'n eigen sieraden maar dan gewoon met kralen.

    Je kippenstal van je vorig logje is heel erg leuk geworden!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en heel apart, het lijkt
    me wel veel werk. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!