dinsdag 6 april 2010

Haan, kip en kuikens


Al zo lang stonden ze op de planning, op een gegeven moment waren de kippen en kuikens geknipt, maar die haan.... Onlangs toch ook bedacht welke kleuren geschikt zijn voor de haan en nu is de hele familie dan af. Het patroon is van Mieke Stender. De diertjes waren niet moeilijk te maken, ik had wel even mijn twijfels bij het borduren van de snaveltjes, maar daar werden ze toch wel mooier van.


Onze eigen kippen hebben ons wel voorzien van eitjes deze Pasen. Braaf van ze, hè. Tja, er is geen haan bij, dus kuikens zit er ook niet in. Maar het is best een mooi stel zo.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er werk van gemaakt!!!
    Ziet er weer prachtig uit, erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor je kip, haan en kuikentjes. De snaveltjes maken het af inderdaad. Leuk!!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina, dankjewel voor je lieve berichtje op m'n blog! Mijn "Cackle Club" willen dolgraag bij je op visite komen om eens kennis te maken met jouw dames, ze duwen me nu zelfs in m'n rug naar voren... om even gezellig je heerlijke blog te lezen. Jij bent ook zo'n lekker creatief mens zeg en je woont volgens mij dicht in de buurt bij mij. Wat is dat poppeke LEUK van Bep! Heel mooi gemaakt ook en dat frivolite zo kunstig moet geschreven worden met een grote K! Heel leuk dat je hebt gereageerd kan nu ook al dit moois bekijken en lezen. Lieve lentegroeten van Cin x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Corina,

    Ik zag dat je een berichtje op mijn blog hebt achtergelaten, en dan ben ik toch nieuwsgierig wie die Corina is.... wat een gezellige blog heb jij ook zeg....
    Dat frivolite kom je niet zo vaak tegen,heel erg mooi hoor.
    Ik wil je de hartelijke groeten doen en tot horens....
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corina,

    prachtig al die kippen, kuikens en haan. Zowel de echte als de vilten :-).
    Ik vind kipjes zo leuk!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!