vrijdag 19 maart 2010

Broek met frivolité


Ik had eens een wikkelbroek gekocht van batikstof, draagt heerlijk als het warm is. Na een stom stuikelpartijtje bleken er echter gaatjes in te zitten, ook nog precies bij een bloemmotief. Ineens bedacht ik dat ik dat misschien met frivolité zou kunnen verbloemen (letterlijk en figuurlijk), dus ging ik aan het knopen. Te haastig zette ik het erop - bleek ik het aan de verkeerde kant gezet te hebben... Nu toch de moed gevonden het voorzichtig los te halen en aan de goede kant te bevestigen. Kan ik deze zomer de broek weer dragen!

2 opmerkingen:

  1. your tatting is lovely...thanks for stopping over to visit with me:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee en erg mooi!
    Je lentetafle is erg mooi geworden en veel op te zien!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!