dinsdag 9 februari 2010

Vroege lentetafel - details


Ik had beloofd wat details te plaatsen van de vroege lente-tafel, dus dan doe ik dat ook maar. Hier is Moeder Aarde (naar pakketje van Amaranth) nog even, met diverse wortelkindjes en hieronder Kluitje Aarde, van atelier Loesebeth met ook een wortelkindje, als ik het goed heb naar een patroon uit een boekje van de Kleine Trol.


De sneeuwklokjes, in diverse soorten en maten, van o.a. Pop & Plank, de Witte Engel, de Kleine Trol, een eigen 'ontwerp', een 'bol buikje' van Pippilotta in sneeuwklokkleuren, die in het potje is naar een pakketje van Duimelotje.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Corina, jij hebt ook al veel verschillende sneeuwklokjes gemaakt. En wat zijn ze leuk zo met elkaar. Worden het er bij jou ook steeds meer bij mij wel. Je wortel kindjes liggen er nog zo lekker bij. Ze moeten wel een beetje opschieten hoor. Iedereen zit op de lente te wachten. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleine bruine vind ik echt een schatje om te zien. Enig!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er zo gezellig uit en ik krijg ook zin in een vroeg lentetafel, hier ligt nu weer sneeuw, van het weekend maar gaan doen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Corina. Ik ben via via op jou site terecht gekomen, wat een leuke dingen maak je en je site ziet er erg gezellig uit. Ik kom nog eens aanwaaien.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je lentetafel, nu buiten nog...

    Zijn die twee bruine popjes eigen ontwerp? Ik vind het schatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, Ida, geen eigen ontwerp, als je de popjes op de middelste foto bedoelt, dat is Kluitje Aarde van Loesebeth met een wortelkindje uit een voorjaarsboekje van de Kleine Trol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, al die sneeuwklokjes bij elkaar! En Moeder Aarde met haar wortelkindjes blijft bij mij favoriet ... Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja , kluitje aarde wil ik ook nog zo graag eens maken...
    Groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!