maandag 22 februari 2010

Geprikte dieren


Ik hoorde dat het voorkomt dat foto's niet zichtbaar zijn, ik weet niet of er meer zijn die daar last van hebben? Ik had een aantal instellingen tegelijk veranderd, dus weet ik niet waar het aan ligt. Ik heb even wat terug veranderd en met dit berichtje hoop ik ook uit te vinden of de foto's nu wel zichtbaar zijn.

Dieren prikken, oftewel droogvilten, vind ik erg leuk om te doen. Het is dat ik niet altijd weet wat ik ermee moet (gek hè, met viltpopjes heb ik dat veel minder), anders zou ik het wel veel vaker doen. Dit fretje is nageprikt van een foto van een van onze fretten, Ziggy, die nu helaas niet meer bij ons is. Sandy(zandkleurige) fretten hebben de naam dominant te zijn en vaak is dat ook wel zo, maar hij was een echte sul. Hij lag vaak lekker in een rolletje te slapen, keek dan lief sloom op, zonder z'n houding te veranderen. Je kon echt alles met 'm doen. Z'n grote hobby was schoenen kluiven. Altijd heel komisch als we bezoek hadden, dan zag je 'm denken: hey, verse schoenen!


Beetje rare combinatie, maar ze zijn ooit eens op dezelfde foto belandt, de kat is nageprikt uit een tijdschrift. Ben daar wel een poosje zoet mee geweest, vooral om die streepjes goed te krijgen en de oogjes. Het vogeltje was een tussendoor werkje.

Tja, ik heb nu eenmaal iets met uilen, dus deze kon niet achter blijven. Ooit wil ik nog eens een hele grote uil droogvilten.

3 opmerkingen:

  1. Wat schattig je geprikte dieren, ik vind dit zo mooi geworden!
    Mij lukt het niet zo goed!!
    Gropetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk !!!
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!