zondag 24 januari 2010

Magic Pillow: begonnen aan 4e blok


Verslavend, dat quilten! Nu het eerste stukje van het vierde blok geknipt klaar lag, moest ik er gewoon aan beginnen. Het bovenste deel is nu klaar. Nu de blokjes met bloemen, met de eerste ben ik intussen begonnen. Af en toe komen er van die smalle tussenblokjes tussen (6 in totaal), de eerste daarvan is klaar, de tweede geknipt. Altijd weer spannend om te zien of de kleurencombinatie die je hebt bedacht ook goed uitpakt. Hier lijkt het wel goed te gaan.

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar: altijd weer afwachten of een kleurcombinatie uitpakt zoals je hoopt/denkt. Ik ben daar ooit echt de mist mee ingegaan. Had een stel kleuren bij elkaar gezocht (heel knal, rood, roze, geel, oranje), vond het spannend bij elkaar. Maar de werkelijkheid was heel anders. Ik had in mijn enthouisasme direct maar alles gesneden, genaaid en daarna maar eens uitgelegd. (zal me nu niet meer zo snel overkomen,ha,ha). De kleuren op zich nog steeds oke, maar gezamenlijk werd het 1 'vlak'.

    Ben benieuwd naar de totale quillow.
    Groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!