maandag 11 januari 2010

Logeren


Afgelopen weekend was m'n zusje hier en hebben we veel gekletst, maar ook met vilt bezig geweest, wat gebreid (en veel Wii-spellen gespeeld). Zij is bezig met Hagelientje en de hageltjes (of zoiets) van atelier Anke, en ik ben bezig met de Pindaslinger van atelier Septemberspring. Geen van beide projecten kwamen af, maar dat geeft niet, nu we zo'n eind zijn, stimuleert dat ook wel om het af te maken. Als je goed kijkt naar de onderdelen is al te zien dat ik een krans ga maken van de slinger. Ik hoop het eindresultaat over niet al te lange tijd te laten zien. Ik hoef tenslotte alleen nog maar een rijtje pinda's te maken en de onderdelen samen te voegen tot een krans.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,

    Heerlijk zo'n weekend samen!! Mooi Hagelientje!! en ik ben heel benieuwd naar je krans! Leuk om zo al te zien!

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina,
    Wat werk je toch ontzettend netjes! Petje af. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat....

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!